به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  آیت‌الله عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: حادثه حمله به بیمارستان غزه کمر بشریت را شکست؛ اگر حمایت تسلیحاتی آمریکا و اروپا نبود قطعاً اسرائیل توسط حماس ساقط می‌شد ، تردیدی نداشته باشید آمریکا و اروپا در حال گرفتن انتقام از مسلمان‌ها هستند.

وی گفت: امروز بر مسلمانان حجت تمام شد که برای حفظ عزت و جان خود باید خیز عظیمی برای رسیدن به قله‌های قدرت نظامی، اقتصادی، علمی و صنعتی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که ایران عزیز ما به برکت انقلاب اسلامی در صنعت دفاعی به پیشرفت‌های استثنایی رسیده و امروز حضور دولت آمریکا در منطقه و حضور ناوهای غول پیکر آمریکا فقط به خاطر ترس از ورود ایران به معرکه است ، خود دولت آمریکا نیز اعلام کرد که ورود تجهیزات ما به منطقه برای رصد تحرکات ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان گفت: خبرنگاران در این حادثه نقش بسیار مهمی داشتند و ارزش خبرنگاری در حد اعلی ظاهر شد ، اگر خبرنگاران نبودند قطعاً جنایات اسرائیل مخفی می‌ماند و آنها بر قتل و کشتار بیشتر جری‌تر می‌شدند.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگر خطبه‌ها با قدردانی از جوانان استان اردبیل و جوانانی از جمهوری آذربایجان که تقاضای اعزام به جبهه جنگ با رژیم جعلی اسرائیل را داشته‌اند، گفت: هر مسلمانی در هر جای دنیا که ذره‌ای غیرت و حمیت نسبت به اسلام و مسلمان‌ها داشته باشد خواستار اعزام به جبهه‌های جنگ است ، توفیق جهاد با نفس از ما گرفته شده است ، اما جهاد به مال برای ما مقدور است از همه عزیزان می‌خواهم کمک‌های مالی خود برای مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب هلال احمر واریز نمایند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.