به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در یادواره شهدای بخش قصابه شهرستان مشگین شهر با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و ۶۰۹ شهید مشگین شهر تصریح کرد: شهدا عزت و شناسنامه ملت ایران هستند و امروز استقلال و پایداری کشور،بصیرت و آگاهی ملت ایران مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدای والامقام ما هست که جان شیرینشان را در راه دفاع از میهن، کشور،اسلام و ناموس فدا کردند.

رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: صبر و استقامت خانواده معظم شهدا یکی از پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی بوده و همه ما مدیون خون شهدای گرانقدری که الان عکس آن ها را مشاهده میکنیم، هستیم که در این مسیر هدف، باید خدمتگذاری به مردم باشد.

محمدی اصل با بیان این که رزمندگان ما با ایمان راسخ و قوی مقابل پیشرفته ترین سلاح ها با دست های خالی ایستادگی کردند، تصریح کرد: جنگ ما یک جنگ نامتقارن بود و جنگ بین بلوک و شرق و غرب با ایران و جنگ بین اسلام و کفر بود به همین سبب جنگ ۸ ساله را دوران دفاع مقدس می دانند.

فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: شهدا آینده نگر بودند و  امروز را پیش بینی می کردند و در اکثر وصایای شهدا مشاهده می شود که به مسئله حجاب تاکید بسیار جدی داشتند و دوم مسئله پیشتیبانی از ولایت فقیه بود که استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی با ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت فقیه تداوم خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دشمن ۴۳ سال است با دشمنی های خصمانه خود علیه ملت توطئه انجام می دهد، ادامه داد: به برکت وجود شهدای والامقام و به تعبیر مقام معظم رهبری کشور ایران تبدیل به یک درخت تناور شده است و دشمنان بدانند که فکر نگاه چپ به کشور ایران را هم از سر خود دور کنند چرا که نگاه چپ به کشور موجب پشیمانی سخت دشمنان خواهد شد و مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران همواره در برابر دشمنان سینه سپر می کنند و به میدان می آیند تا فتنه را نابود کنند.

محمدی اصل بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دشمنان قسم خورده ایران ایجاد تفرقه در بین ملت های مسلمان و جنگ افروزی میان آنهاست، آنان در ابتدا با استفاده از قدرت تبلیغاتی و رسانه‌های پرشماری که در اختیار دارند به صورت پیوسته اختلافات میان اقوام و مذاهب مختلف مسلمانان را بزرگنمایی می کنند و تلاش می‌کنند این مسئله را به مسئله اصلی مسلمانان تبدیل کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نظر مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) جهاد تبیین، مهم‌ترین عرصه جهاد دانست و تصریح کرد: اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند، از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگام بیان کرد.

سردار محمدی اصل تبیین، یعنی بیان حقیقت و از بین بردن غبار جهالت و تحریف از اذهان و افزود: رسانه ها و فضای مجازی کشور باید تا پیش از آنکه رسانه های دشمن و شبکه های ماهواره ای معاند با نظام با دروغ و لجن پراکنی از یک موضوع استفاده ابزاری کند، به واقعیت ها بپردازند و با تببین صحیح موضوعات مردم را نسبت به واقعیت ها آگاه سازند چرا که عدم آگاه سازی مردم موجب سوء استفاده دشمنان و انعکاس غلط موضوعات داخل کشور با تفکر شوم و پلید خودشان خواهد بود.

وی ادامه داد: رسانه‌های داخلی باید با همت و تلاش جدی به معرفی داشته‌ها و دستاوردها و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی بپردازند تا از این طریق چشمه امید را در جامعه به جوشش درآورند و مانع از دیده نشدن نقاط قوت کشور شوند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با تاکید بر این که تبیین، بخشی از جهاد تبیین و رسالت روشنگری است، گفت: هر کاری از نظر اسلامی جهاد نیست و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد و به فرموده مقام معظم رهبری؛ مهم‌ترین عنصر جهاد به معنای اسلامی و قرآنی، تقابل با دشمن است؛ یعنی هر کاری که در تقابل با دشمن و فی سبیل‌الله باشد، جهاد است.

محمدی اصل با افزودن این مطلب که امروز برای ضربه زدن به اسلام و قرآن شیوه و روش جنگ تغییر یافته است، اظهار داشت: دشمن از بیرون و خارج از مرزهای کشور، با اقدام به ترور، تخریب و جنگ سایبری، شرایطی را فراهم کرده تا با تحریک جامعه و افزایش سطح نارضایتی در میان مردم در جهت عدم موفقیت دولت و نظام تلاش کنند.

در حاشیه یادواره شهدای والامقام بخش قصابه سردار محمدی اصل به همراه مسئولین بخش و شهرستان قصابه با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد و از چندین پروژه عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی بازدید و برخی از جمله پروژه بازسازی و آسفالت جاده این بخش را افتتاح نمود. پخش کمک مؤمنانه در قالب بسته های معیشتی در مناطق کم برخوردار این بخش توزیع گردید.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.