به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در مراسمی که بعد از ظهر شنبه در حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزار شد، با اعطای حکم حجت الاسلام رسول خواسته از زحمات ۲۲ ماهه افسانه جهانی تقدیر و رسول خواسته به مدت یک سال به عنوان رئیس حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزیده شد.

در این مراسم سرپرست پیشین حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۲۲ ماه تصدی حوزه علمیه خواهران اردبیل اقدامات شایسته و مناسبی انجام شده است، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران اردبیل در حوزه پذیرش و ثبت نام طلاب در دو سال اخیر رتبه بالایی را در بین حوزه‌های علمیه کشور به خود اختصاص داده است.

افسانه جهانی حضور طلاب و اساتید در جشنواره‌های ملی و استانی را مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: در راستای چاپ کتب طلاب و روحانیون و استفاده از ظرفیت طلاب اقدامات شایسته ای انجام شده و مجوز راه اندازی کانون دانش آموختگان در مدت تصدی بنده در حوزه علمیه خواهران کسب شد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران اردبیل نقش اساسی را در تربیت دینی خواهران و زنان جامعه برعهده دارد، تصریح کرد: اعزام طلاب خواهر در مناسبت‌های مختلف به مراسمات انجام شده و ما شاهد نقش پررنگ خواهران طلبه در رویدادهای مهم جامعه بودیم.

سرپرست سابق حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به اینکه در آذرماه سال گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حوزه علمیه خواهرن اردبیل میزبان شهید گمنام بود، افزود: تلاش می‌کنیم تا المان مناسب محل مزار شهید گمنام را پیگیری و در اسرع وقت نصب کنیم.

در این مراسم رئیس جدید حوزه علمیه خواهران استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار کرد: در عصری که اصلی ترین برنامه و سرمایه گذاری دشمن بر روی زنان جامعه ما متمرکز شده است وظایف حوزه علمیه به ویژه در حوزه خواهران بسیار سنگین است.

حجت الاسلام رسول خواسته با تقدیر از اعتماد مسئولان کشوری در انتخاب خویش به عنوان رئیس حوزه علمیه خواهران استان اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه ریزی های مدون و همراهی مسئولان استانی رسالت اصلی حوزه علمیه خواهران در ارشاد و راهنمایی دینی جامعه به خوبی ایفا شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.