حضور بانوان و کودکان در راهپیمایی امروز چشمگیر بود+تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز ظهر جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار شد.

زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه فریاد خشم و انزجار خود را از صهیونیسم و آمریکا سر داده و خواستار همگرایی امت اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین مظلوم شدند.

در این راهپیمایی خروش اردبیلی‌ها با عظمتی با شکوه به تصویر کشیده شد تا بار دیگر مردان و زنان دیار سبلان در حالی که حملات رژیم صهیونیستی را در روزهای اخیر به غزه و کشتار زنان و کودکان بیگناه را محکوم کرده، فریاد نابودی و محو اسرائیل را سر دادند تا بار دیگر حمایت خود را از انتفاضه فلسطین و جبهه مقاومت و استمرار عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی را به رخ بکشند.

در این راهپیمایی زنان و مردان، دانش‌آموزان و گروه‌های مختلف جامعه در حالی که پلاکاردهایی ازمقام معظم رهبری و امام راحل را بر دست داشتند، از نزدیکی زمان موعد محو اسرائیل سخن به میان آورده و به مجامع جهانی اعلام کردند که دست از سکوت مرگبار خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی برداشته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه اعلام کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.