به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید عباس جوهری امروز در گردهمایی بزرگ بانوان شهر تهران در تالار وزارت کشور گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مهمترین موضوع کشور در سال جاری بحث انتخابات است و از یاد نبریم که نقش آفرینی زنان در این عرصه بسیار مهم است.

معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات تهران افزود: ثبت نام بانوان داوطلب در انتخابات در کل کشور ۱۴ درصد و در تهران ۱۷ درصد بود که نشان می‌دهد بانوان استان پیش قراول در کشور هستند.

وی گفت: زنان باید در مقدمات کشور که یکی از آن‌ها به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات است، حضوری فعال داشته باشند.

به گفته آقای جوهری، اسلام به زن نگاه عزتمندانه داد و از آن روز دشمنی جبهه باطل با این قشر تشدید شد.

وی افزود: شعار «زن، زندگی، آزادی» را برخی می‌گویند ما ایجاد کردیم، اما این نگاه را پیامبر اسلام (ص) ایجاد کرده و به زن عزت داد.

وی با بیان اینکه جبهه باطل زن را کالا و اسلام مقام زن را والا می‌داند، گفت: نقش آفرینی زنان می‌تواند پرچم اسلام را برافراشته نگه دارد و امروز خوشبختانه غالب زنان ایران اسلامی شبیه به مادرشان، ام‌ابی‌ها هستند و این خاری در چشم دشمنان است.

مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران هم در این مراسم با تبریک هفته مادر، از جایگاه والای زن در جامعه و نقش آفرینی بانوان در پیشرفت کشور سخن گفت.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.