به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل صبح امروز در مراسم خاکسپاری سرهنگ پاسدار البرز شهبازی از مجموعه کادر سپاه پاسداران خلخال که پس از مجاهدت در راه حفظ سلامتی مردم با ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، اظهار داشت: بسیج و سپاه همانند سایر بحران‌های پشت سرگذاشته شده برای کنترل ، پیشگیری کرونا ، کمک به کادر درمان ، کنترل وضعیت بیماران کووید ۱۹ و نیز کمک معیشتی به افراد در آسیب کرونا با تمام توان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم خواهد بود، گفت: سپاه در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و فقرا و بهنگام وقوع حوادث ناگوار طبیعی و غیرطبیعی اقدامات خوبی انجام داده و همچنان با قوت و قدرت به این روند ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به ارائه آموزش‌های لازم به بسیجیان برای کمک به کادر درمان اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا بسیجیان و نیروهای سپاهی پس از دریافت آموزش‌های لازم، با کادر درمان و پرستاران همکاری می‌کنند.

وی حضور سپاه در کنار مردم در بحران‌های مختلف را یاد آور شد و گفت: اکنون در شهرهای بیله سوار و گرمی با مشکل شدید آب مواجه هستیم که در این بحران زیست محیطی، سپاه در کنار مردم بوده و با ارسال محموله‌های آب معدنی و تانکرهای آب به این شهرستان‌ها و روستاهای صعب‌العبور قدری از مشکلات مردم را کاهش می‌دهد تا نشان دهد مردم ولی نعمت و سرمایه بزرگ کشور هستند و باید همواره خدمت‌رسانی به مردم در اولویت باشد.

سردار محمدی اصل تلاش دشمن برای بزرگنمایی بحران کرونا در کشور متذکر شد و گفت: تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم با هدف برطرف کردن یاس و ناامیدی در مردم و امیدآفرینی در جامعه بکار بسته‌ایم.

وی مردمی بودن فعالیت‌های فرهنگی بسیج را عامل مهم در پیشرفت این فعالیت‌ها دانست و گفت: وقتی بحث اسلام و احیای فرهنگ عاشورایی در جامعه به میان آید مردم خودجوش به میدان آمده و در احیای ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی از هیچ تلاش دریغ نمی‌کنند.

سردار محمدی اصل گفت: هر یک از ما سرباز کوچک ولایت هستیم و امروز من افتخار این را دارم که در این مسئولیت خطیر در برابر مردم غیور استان حاضر شوم و بی‌شک برای ادامه مسیر موفقیت در سپاه استان نیازمند اندیشه و خط فکر مردم هستیم.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.