به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر چهارشنبه در جشن «نسیم مهر» در اردبیل اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان فعالیت خوبی را در راستای همراهی و مساعدت به این خانواده‌ها انجام داده و بیشتر تلاش‌ها بر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با اشاره به همراهی خیران در این زمینه یادآور شد: امسال با کمک خیرین در ۲ ماه گذشته پرداختی‌های خوبی را به خانواده‌های تحت پوشش شاهد بودیم و در کنار آن توزیع بسته‌های غذایی و دیگر حمایت‌های مشاوره‌ای نیز از این خانواده‌ها انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همراهی خیرین را به عنوان رابط بین خانواده‌های زندانیان و خود زندانیان یادآور شد و گفت: ۵۹۶ خانواده تحت حمایت انجمن هستند که ماهانه با دریافت مبالغی سعی بر کمک و پشتیبانی آنها از طریق این انجمن است.

در این جلسه رئیس انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل نیز هدف از برگزاری این جشن را جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کمک و مساعدت به این خانواده‌ها و آزادی زندانیان اعلام کرد و افزود: هر ماه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی آزادی زندانیان را شاهد هستیم و این حرکت‌ها به شکل مستمر ادامه دارد.

شهرام دهقانی خاطرنشان کرد: با همراهی خیرین اقدامات مؤثر و گاه بلاواسطه‌ای برای گروه‌های نیازمند انجام شده تا ما بتوانیم از این ظرفیت در کمک‌رسانی بیشتر استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در قرآن کریم نیز به موضوع ثروت و فرزند اشاره شده چرا که امتحان الهی با این ۲ عنصری است که بشریت را گاه به منجلاب تباهی می‌کشاند.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان استان اردبیل ضرورت کمک و مساعدت آحاد مردم را به این انجمن یادآور شد و بیان کرد: همچنان چشم انتظار این مساعدت‌ها هستیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.