به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، افسانه جهانی در کارگاه آموزشی بانوان که به‌مناسبت هفته سلامت روان و با محوریت خودمراقبتی‌های جسمی و روانی برگزار شد، گفت: مولفه‌های سبک زندگی غربی جهان‌بینی مادی، فردگرایی، توجه به ظاهر و کسب لذت‌های مادی است و فقط به یک بعد از وجود انسان یعنی جسم اهمیت داده می‌شود.
وی افزود: این در حالی است که انسان علاوه بر جنبه مادی و جسمی، دارای جنبه معنوی و روحی بوده و در بینش توحیدی توجه به تمام ابعاد وجودی انسان مورد تأکید قرار گرفته است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در هفته سلامت روان، تأثیر افکار و احساسات را در بروز رفتار‌ها و اقدامات در جامعه یادآور شد و گفت: خودمراقبتی‌های روانی و جسمی در کنار هم دارای اهمیت هستند.
جهانی افزود: توجه به تمامی نیازمندی‌های وجودی از جمله تغذیه سالم، خواب مناسب، خودمراقبتی‌های روانی از جمله تقویت آستانه تحمل، نشاط و امید ضروری بوده و به همین منظور دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مستمر برای مشاوران بانوان به‌عنوان سفیران جامعه زنان استان برگزار می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.