به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیدحامد اسحاقی مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل  در گفتگو باسبلان ما ، از داوری هنرمندان اردبیلی در جشنواره انیمیشن آذربایجان خبرداد و گفت:مهدی خروشی و مریم روحبخش به عنوان داوران جشنواره بین‌المللی انیمیشن باکو انتخاب شدند.

وی افزود: جشنواره انیما فیلم، امسال برای چهارمین بار در باکو برگزار می‌شود. این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شده و هر ساله بهترین انیمیشن‌های جهان در آن به نمایش گذاشته می‌شوند.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: اختتامیه چهارمین دوره جشنواره در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۱ در شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان برگزار خواهد شد و علاوه بر این دو هنرمند اردبیلی، داورانی از کشورهای بلژیک، لهستان، فرانسه، گرجستان و آذربایجان نیز در این رویداد هنری حضور دارند.

مهدی خروشی و مریم روحبخش از فعالان هنر انیمیشن و پویانمایی استان اردبیل هستند که جوایز بسیاری را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی برای استان اردبیل به ارمغان آورده‌اند.

گفتنی است پیش از این نیز زینب قربانی دیگر هنرمند اردبیلی در این جشنواره به عنوان داور حضور داشته است.

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.