به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، جلال آفاقی اظهار کرد: پیرو دستگیری چند روز گذشته ۱۸ نفر از اراذل و اوباش در اردبیل، یکی دیگر از اراذل و اوباش سابقه دار طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیس در یکی از شهرک‌های اردبیل دستگیر شد.

وی با اشاره به متواری بودن این اراذل و اوباش سابقه دار، گفت: اتهاماتی مانند اخلال در نظم، سرقت، مشارکت در تخریب عمدی، ایراد ضرب و جرح، ورود به عنف، قدرت نمایی با قمه، نوشیدن مسکر، تمرد به مأمور، مشارکت در نزاع دسته جمعی، توهین به مقدسات در سوابق کیفری وی وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان اردبیل تاکید کرد: دستگیری اراذل و اوباش در اردبیل در پاسخ به دغدغه و مطالبه به حق شهروندان و در راستای صیانت از امنیت و آرامش عمومی و اجرای قانون همچنان ادامه خواهد داشت.

آفاقی با بیان اینکه نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: بدون اغماض و با شدت بیش از پیش با هرگونه مصادیق مزاحمت و شرارت و مخلان نظم و امنیت روانی و اجتماعی مردم در استان برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  صدا و سیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.