به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  سرهنگ کمال نوجوان افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه آن‌ها پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل در عملیاتی غافلگیرانه یک قاچاقچی حرفه‌ای و سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت مجرمانه داشت، گفت: از این متهم یک کیلو و ۸۹۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری سمند قاچاقچی، اظهار کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل تصریح کرد: پلیس با تمامی ناهنجاری‌ها به‌ویژه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
سرهنگ نوجوان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، بیان کرد: مردم می‌توانند هر گونه موارد مشکوک و اخبار و اطلاعات در این مورد را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ به پلیس اطلاع داده و همچنین هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.