به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر یکشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، جهادگران فاطمی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تأسیس سپاه پاسداران در کشور نقطه عطفی برای پیروزی ایران در مقابل تمام خصم بود و ما امروز آثار و برکات حضور این نیروی مخلص را در کشور شاهدیم.

وی مقام معظم رهبری را سیاستمداری تمام عیار همچون دریا پاک و منزه، وسیع و گسترده و در عین حال مواج و پرخروش معرفی کرد و گفت: مقام معظم رهبری با درایت ویژه خود توانسته با هدایت نیروهای مخلص، ایران را به قدرتی عظیم در جهان تبدیل کند به طوری که امروز هر کشوری به کشور ما نگاه چپ کند، چیزی جز پشیمانی عایدش نخواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، سپاه پاسداران را نیروی بی‌توقع اعلام کرد و افزود: استکبارستیزی و دشمن‌شناسی سپاه خوف و وحشت را در دل دشمنان انداخته به طوری که طی سال‌های گذشته خواری و زبونی دشمن را در پشت مرزهای ایران شاهدیم.

محمدی اصل یکی از صلابت‌های سپاه را در برخورد با شناورهای آمریکایی در تنگه هرمز یادآور شد و تصریح کرد: با اقتدار سپاه و قدرت این نیروی مخلص هر شناوری که وارد این تنگه می‌شود باید با زبان فارسی صحبت کند و این نشانگر آن است که خلیج فارس برای همیشه تاریخ خلیج فارس است نه خلیج عرب و خلیج انگلیسی و همه باید به این امر در عرصه جهانی تمکین کنند.

وی با بیان اینکه سپاه امنیت دریاداران ایرانی را در جهان تضمین کرده است، خاطرنشان کرد: امروز با توفیقات به دست آمده از سوی سپاه ایران نه تنها واردکننده بنزین نیست بلکه با ایجاد پالایشگاه‌های ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۲۲ و ۲۳ یکی از صادرمکننده قوی بنزین در کشور محسوب می‌شود.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سپاه بعد از هشت سال جنگ تحمیلی به پادگان‌ها باز نگشت و با حضور در بین آحاد مردم مردم‌داری، مردم‌یاری و خدمت به مردم را مهمترین خصلت و خصیصه خود قرار داد.

وی مردم را ولی نعمتان کشور و سپاه اعلام کرد و ادامه داد: امروز سپاه در عرصه‌های پیشرفت، آبادانی، محرومیت‌زدایی، فناوری، نهضت آبرسانی، بلایای طبیعی و حتی در زمان کرونا پیشگام در عرصه خدمت‌رسانی بود و از قطره ریختن در دهان کودک تا فرستادن موشک به آن سوی مرزها، سپاه به آن سوی مرزها حرفی برای گفتن دارد.

محمدی اصل توسعه کشور و پشتیبانی از دولت را در راستای خدمت‌رسانی به مردم از دیگر اهداف سپاه اعلام کرد و گفت: بسیج سازندگی در استان اردبیل اقدامات شایسته‌ای انجام داده به طوری که با آبرسانی به ۱۱۱ روستا آب پایدار این مناطق را تأمین کرده و ۲۸۶ روستا نیز در ایام کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

وی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سوم خرداد اظهار کرد: در سوم خرداد نیز سپاه با برگزاری نمایشگاه رزمی، فرهنگی گوشه‌ای از خدمات این نیروی مخلص را در استان اردبیل به نمایش خواهد گذاشت.

محمدی اصل تروریست خواندن سپاه از سوی استکبار و اتحادیه اروپا را یادآور شد و تصریح کرد: استکبار جهانی با این اقدام به خود توهین کرد چرا که بعد از آن ملت همیشه در صحنه ما مصمم‌تر از همیشه پشت سپاه ایستادند و این حضور خود را در راهپیمایی ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و روز قدس به جهان نشان دادند.

وی تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه پاسداران در حمایت‌های مالی و اقتصادی را نیز یادآور شد و افزود: آزادسازی ۵۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل گوشه‌ای از این فعالیت‌های مردمی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اقتصاد مقاومتی را به معنای کاهش وابستگی اعلام کرد و ادامه داد: سپاه به شعار اقتصاد مقاومتی با جان و دل عمل کرد و با ایثارگری‌های خود نشان داد در حمایت از تولید داخلی و عمل به منویات مقام معظم رهبری تا پای جان می‌ایستد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.