به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار مهر، صمد نوتاش  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار فوتبالیست دختر استان اردبیل به مرحله نهایی اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال کشور دعوت شدند.

وی بیان کرد: مریم محمدی، آیدا عبدی، سارا پورمعصوم و الینا میرزاپور فوتبالیست‌های دعوت شده اردوی به تیم ملی هستند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: این اردو از ۲۴ تیر تا ۲۷ خرداد در شیراز برگزار می‌شود و این نفرات باید خود را تا زمان مقرر معرفی کنند.

نوتاش با اشاره به استعدادهای خوب فوتبال دختران در اردبیل خاطرنشان کرد: تعدادی از فوتبالیست‌های دختر اردبیل در لیگ‌های خارجی و لیگ برتر کشور بازی می‌کنند و سابقه بازی درتیم ملی بزرگسالان را دارند.

وی افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان و جذب اسپانسر قوی زمینه حضور تیم بانوان اردبیل در لیگ فوتبال بانوان کشور را فراهم کنیم تا این فوتبالیست‌ها به خوبی خود را نشان دهند و برای استان و کشور افتخارآفرینی کنند.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از رشد و توسعه داوری بانوان فوتبال استان خبر داد و گفت: در حال حاضر داوران بانوی اردبیلی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قضاوت می‌کنند و سابقه قضاوت بین‌المللی هم دارند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.