به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ،  حجت الاسلام و المسلمین وحید مهدوی راد  در دیدار با  رئیس حوزه علمیه استان اردبیل اظهار داشت :  حوزه علمیه می تواند نقش مهم و موثری را در کاهش این آسیب ها داشته باشد لذا باید کارگروههای تخصصی در مورد بررسی، آسیب شناسی و ارائه راهکارهای لازم عملیاتی با همکاری دو دستگاه در حوزه آسیبهای اجتماعی داشته باشیم در این مورد با شناسایی آسیبهای اولویت‌دار نسبت به کنترل و کاهش این آسیب با همکاری و هم افزایی بین دو دستگاه اقدام شود.

وی افزود : کارهای مهم و زیادی در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی در معاونت اجتماعی بصورت علمی انجام گرفته و از نیروهای متخصص استفاده شده است اما این کافی نیست و باید با کمک دستگاههای ذی مدخل این امر روز به روز افزایش یابد و از فعالیتهای جزیره ای پرهیز شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل خواستار همکاری اساتید حوزه های علمیه با این معاونت در جهت کاهش و کنترل آسیبهای اجتماعی شد و گفت: ما باید با همکاری ارگانهای مرتبط با حوزه های پیشگیری یک قرارگاه مرکزی همراه با متخصصان این حوزه راه اندازی کنیم تا اقدامات مناسبی را با همکاری هم در جهت پیشگیری از آسیبهای اولویت دار استانی انجام دهیم و با برنامه ریزی های علمی و تخصصی در این زمینه روز به روز بر کاهش و ورودی پرونده های آسیبهای اجتماعی به سیستم قوه قضائیه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد : با توجه به عدم هماهنگی بین دستگاهها ، نبود برنامه جامع و مدیریت واحد در سطح کلان و استانی را از موانع کسب نتیجه مطلوب است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.