به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کلام الله صفری ظهر شنبه در جریان پذیرش تیم‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: تا ساعت ۱۹ امروز پذیرش تیم‌های ورزشی از استان‌های مختلف انجام می‌شود تا امشب قرعه کشی مسابقات فوتسال و والیبال دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی سراسر کشور در اردبیل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از فردا و در چهار سالن امام خمینی، پیام نور، بانک ملی و شهید آسمانی مسابقات ورزشی آغاز می‌شود که در فوتسال مسابقات در سالن امام خمینی و پیام نور و در رشته والیبال نیز در سالن بانک ملی و شهید آسمانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ۵۰۸ دانش‌آموز دختر در مقطع ابتدایی از استان‌های مختلف کشور به مدت چهار روز در اردبیل در دو رشته فوتسال و والیبال باهم رقابت می‌کنند.

صفری تصریح کرد: ۲۴ تیم در رشته فوتسال و ۲۲ تیم نیز در رشته والیبال رقابت خود را در این دور از مسابقات انجام می‌دهند تا ۲۵ مرداد ماه این مسابقات به خط پایان برسد.

وی گفت: مسابقات پسران نیز در مقطع ابتدایی هفته گذشته در این استان برگزار شد که در نظر سنجی‌های انجام شده چه به صورت سامانه‌ای و چه حضوری شرکت کنندگان ابراز رضایت داشته و از امکانات فراهم شده در مدت زمان برگزاری مسابقات بهره بردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از تلاش کمیته‌های مختلف در برگزاری آبرومند این مسابقات قدردانی کرد و افزود: از صبح امروز کمیته پذیرش با تدارک مناسب در میزبانی از این رویداد سعی کرد تا دانش آموزان را در ساختمان دانشگاه محقق پذیرش کرده و امکان استقرار آنها را در خوابگاه‌ها و محل اسکان مهیا کنند.

صفری بیان کرد: کمیته فرهنگی نیز برنامه‌های متنوعی را برای دانش آموزان دختر حاضر در مسابقات تدارک دیده که امیدواریم این برنامه‌ها شامل بازدید از بقعه شیخ صفی‌الدین، موزه حیات وحش، حضور در نماز جماعت و مراکز فرهنگی و جنگ‌های شادی اسباب رضایت شرکت کنندگان را فراهم کنیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.