به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت:در نشست تبیینی و گزارش‌گیری از نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان کوثر اظهار کرد: طبق ماده ۷۱ این قانون مستنکفین از اجرای قانون در استان باید شناسایی شوند.
افسانه جهانی ادامه داد: شیوه‌نامه اخذ تسهیلات تشویقی قرض‌الحسنه ازدواج، خرید اقساطی جهیزیه و اشتغال زوجین متولد دهه ۶۰ روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر باید به درستی تبیین شده و دهیاران استان اقدامات لازم برای بهره‌مندی زوجین دهه شصتی روستایی از امتیازات ویژه حمایتی را که یکی از برنامه‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است، را انجام دهند.
وی با بیان اینکه در حوزه زنان و خانواده درگیر جنگ شناختی هستیم و در این جنگ، دشمن قوه شناخت عموم مردم و نخبگان جامعه را مورد هدف قرار داده، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن برای تغییر هنجارها، ارزش‌ها، باور‌ها و نگرش‌ها از طریق مدیریت ادراک تلاش می‌کند مسلح شدن به مبانی امام جامعه و تقویت عقلانیت برای مدیریت جنگ شناختی دشمن ضروری بوده و این امر نیازمند برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی است.
وی گفت: روند اجرای قانون جوانی جمعیت باید از طریق ایفای تعهدات و تکالیف سازمان‌ها و دستگاه‌ها به تراز مناسب برسد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.