به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  مراسم  رویداد ملی با عنوان مادران قاسم پرور  شامگاه یکشنبه در تالار بیضای اردبیلی برگزار شد، مادران شهدا به یاد

فرزندانشان و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در این برنامه معنوی حضور پیدا کرده و یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران را گرامی داشتند.

مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: زنان عفیف و با حجاب ما با الگوگیری از سیره و سلوک حضرت زهرا (س)، زینب کبری (س) و ام‌البنین سعی کردند تا در سخت‌ترین شرایط ۴۳ سال انقلاب یار و یاور این نهضت عظیم باشند.

وی گفت: ما به جایگاه مادران و همسران شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کردند، تعظیم و تکریم می‌کنیم و بر این باوریم که این شهدا در روز قیامت با حضرت زهرا (س) و ام‌البنین مادر چهار شهید محشور خواهند شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل افزود: امروز مسئولیت سنگینی را در تداوم راه عزتمند شهدا بر عهده گرفتیم و باید در ادامه این طریق با قوت و قدرت در صحنه بوده و لحظه‌ای این میدان را خالی نگذاریم.

وی یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و اضافه کرد: داغ شهادت این سردار رشید اسلام همچون داغ شهادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) دل ما را همچنان غمگین و ناراحت کرده است.

حامدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در سایه عزتی که انقلاب اسلامی به زنان ما در عرصه‌های مختلف داده، دنیا با چشم عزت به زنان و مادران ما نگاه می‌کند و قطعاً پاکدامنی، خلوص نیت، عفیف بودن و شایستگی این زنان ماندگار و همیشگی است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل تصریح کرد: با برگزاری این رویداد سعی کردیم تا گوشه‌ای از زحمات و شایستگی‌های مادران شهدا را پاس بداریم و به حرمت این مراسم، هدیه‌ای معنوی که انگشتی متبرک به حرم حضرت زینب (س) است، تهیه شده که تقدیم مادران و همسران شهدا می‌شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.