به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در جلسه هماهنگی «طرح ملی مسطورا» در سخنانی بر ضرورت ایجاد حس نیاز به قرآن در بین افراد جامعه تاکید کرد و افزود: در «طرح ملی مسطورا» آیاتی از قرآن را انتخاب و سطر به سطر آنها با شعار «زندگی با آیه ها» در بطن خانواده و جامعه پیاده می‌کنیم.

وی افزود: حفظ، مفاهیم و درک معانی آیات منتخب در «طرح ملی مسطورا» با محتوا و منابع واحد که توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل طراحی شده، توسط مربیان قرآن آموزش داده می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به محصولات قرآنی تولید شده اشاره کرد و افزود: پادکست، منبر، موشن گرافیک، آبجکت، فایل صوتی، جزوات آموزشی طراحی و آماده شده تا برای اجرای طرح در ماه رمضان به مربیان قرآن ارائه شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی به انعقاد قرارداد با ادارات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در راستای اجرای «طرح ملی مسطورا» اشاره کرد و افزود: اقدامات لازم برای آموزش ضمن خدمت کارمندان، دوره‌های آموزشی ویژه دانشجویان و دانش آموزان و نیز برادران و خواهران از اقشار مختلف جامعه در «طرح ملی مسطورا» انجام شده است.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی اردبیل ضمن ارایه نظرات و پیشنهادات، آمادگی خود را برای اجرای «طرح ملی مسطورا» اعلام کردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.