به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، آئین زنگ کتاب امسال با رویکرد آگاهی‌بخشی در مورد مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکا در مدارس استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ظهر چهارشنبه در مراسم استانی زنگ کتاب در اردبیل، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کودکان و دانش‌آموزان ایرانی مدیون ایثار شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و امنیتی است و ما نیز قدردان آنها هستیم.

کلام الله صفری تصریح کرد: امروز رژیم غاصب اسرائیل با حمایت و پشتیبانی آمریکای جنایتکار دست به یک نسل‌کشی بزرگ در غزه زده و دانش‌آموزان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: آئین زنگ کتاب امسال با رویکرد آگاهی‌بخشی در زمینه مظلومیت مردم غزه و جنایات بیشمار رژیم کودک‌کش اسرائیل و آمریکای خونخوار در مدارس استان برگزار می‌شود.

صفری افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از وظایف آموزش و پرورش است که در این راستا کتابخانه‌های کلاسی و مدرسه‌ای دایر و توسط دانش‌آموزان اداره می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اضافه کرد: این برنامه با مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، کانون‌های خدمت رضوی و ایفای نقش دانش‌آموزان دبیرستان دولتی امید انقلاب برگزار شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.