به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دکتر انسیه خزعلی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از بانوان استان قم، با اشاره به مصوبه احداث مرکز نگهداری زنان آسیب دیده قم، گفت: دولت نسبت به اختصاص اعتبارات لازم جهت این پروژه قول مساعد داده و هیچ گونه نگرانی بابت تکمیل و احداث آن وجود ندارد و اعتبارات آن در قالب فازهای مختلف بهره برداری و احداث تخصیص خواهد یافت.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با تاکید بر راه اندازی و تجهیز مرکز درمان ناباوری جهاد دانشگاهی واحد قم، بیان داشت: گردشگری سلامت یکی از ظرفیت های مهم قم است که برای رونق آن لازم است تا تجیهزات لازم برای خدمت به گردشگران سلامت ارائه شود، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای به سرانجام رسیدن این طرح پیگیری برای دریافت مجوزهای لازم را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به ثبت بیش از ۸۳ هزار درخواست از سوی مردم قم در جریان سفر اخیر رییس جمهوری به این استان، بیان داشت: معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری از درخواست بانوان سرپرست خانوار و درخواست ها برای وام خود اشتغالی قم حمایت و پیگیری های لازم را بعمل خواهد آمد.

دکتر خزعلی در ادامه با اشاره به آغاز منشور مشاوره در امور زنان و خانواده، یادآور شد: طی ماه گذشته زیرساخت های زیادی در خصوص بهبود وضعیت زنان در کشور فراهم شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بین دهه شصتی‌ها تعداد زنان مجرد بسیار زیاد است و در صورتی که در این زمینه تعلل بیشتری صورت بگیرد اغلب آنها به سن عدم باوری قطعی می رسند و تعداد زنان مجرد با ضریب سنی بالا در سطح روستاها در حال افزایش است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به سیاست های افزایش جمعیت دولت، گفت: این برنامه طبق برنامه ریزی های انجام شده در طول ۷ سال پیش بینی شده است تا کشور از وضعیت کنونی خود خارج شود.

حضور در آیین خطبه خوانی خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه و جشنواره دختران آفتاب در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) از برنامه های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به قم بود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.