به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در نخستین نشست کانون ارزیابی مدیران وزارت کشور در دولت سیزدهم که با حضور جمعی از فرمانداران و مدیران ارزیاب در محل وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.
وی در ابتدا با تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه ریزش مجتمع اداری-تجاری متروپل آبادان، افزود: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) قرار داریم که به روح پاک بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران سلام و درود می فرستیم.
معاون وزیر کشور بر تداوم راه و مسیر آرمانی و متعالی حضرت امام خمینی(ره) در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: شرط اساسی موفقیت در انجام وظایف و ماموریت ها، نگرش خدامحوری و معنویت گرایی است.
شفقت اضافه کرد: وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سایر نظامات دینی در ولایتمدار بودن است و باید این الگو حفظ و پایدار شود.
وی تاکید کرد: برای قوام و تکامل هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران، نیازمند کار، خلافیت و خدمات رسانی به مردم عزیز هستیم و باید رضایتمندی مردم را بیش از گذشته جلب کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با تاکید بر اینکه مردمی بودن، پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همواره و در مناسبت های مختلف بر کار و تلاش مضاعف مسئولان برای مردم تاکید دارند و امروز بر همگان واجب است برای تقویت سرمایه اجتماعی کشور، در خدمات رسانی به مردم اهتمام جدی داشته باشیم.
شفقت با بیان اینکه برای تحول و شتاب بخشی به حرکت انقلاب اسلامی نیازمند روحیه و رویکرد جهادی و انقلابی هستیم؛ خاطر نشان کرد: اداره کردن کشور به صورت عادی و روزمره چاره کار نیست و باید تحولی عمیق و انقلابی در رویکرد مدیریتی کشور برای حرکت شتابان به سوی توسعه و پیشرفت صورت گیرد.
وی اضافه کرد: مدیران کشور باید این واقعیت را همواره در نظر داشته باشند که بزرگترین افتخارشان، خادم مردم بودن است و هیچ امری ارزشمند تر از مردمی بودن و کار برای رضای خدا نیست.
معاون وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت نظام ارزیابی در حوزه مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: مسئولیت خطیر فرمانداری به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها ایجاب می کند تا به دانش ارتباطی، کار گروهی، انتقال مفاهیم و راهبردهای سیاسی به سایر ارگان ها مسلط باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور همچنین  به لزوم مستند سازی اقدامات جهادی و انقلابی فرمانداران سراسر کشور برای انتقال تجربیات اشاره کرد و افزود: رفتار، برنامه و عملکرد موفق لازم است به صورت دقیق ثبت و ضبط شود تا برای بهتر شدن امور، مورد استفاده قرار گیرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.