به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو تماس‌های بازنشستگان تحت پوشش با درگاه‌های ارتباطی صندوق بازنشستگی کشوری و با نظر و تاکید مدیرعامل این صندوق، امکان ثبت تقاضای اینترنتی دریافت تسهیلات وام ازدواج فرزندان برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که تاریخ عقدشان از اول فروردین ۱۳۹۸ به این سو باشد (به غیر از عزیزانی که این تسهیلات را در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند)، فراهم شده است.
براین اساس، سامانه ثبت نام اینترنتی دریافت وام ۳۵میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان به نشانی https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan در طول سال بدون هیچ محدودیت و ظرفیتی، فعال است.
متقاضیان با توجه به فعال بودن سایت ثبت نام اینترنتی، می‌توانند بدون نگرانی و تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند و در صورت احراز شرایط اعلام شده، از آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است؛ بازنشستگان در زمان ثبت نام علاوه بر مطالعه دقیق شرایط درج شده در سامانه مذکور، در صورت هرگونه مشکل می‌توانند با مرکز پاسخگویی صندوق در ساعات اداری با شماره ۲۵۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.