به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، طهماسب فرهنگ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه فجر امسال تعداد ۷۷۵ طرح اشتغال در سطح استان اردبیل با همکاری صندوق کارآفرینی امید با ارزش اعتباری بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف اقتصادی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها در دهه فجر برای ۱۱۶۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ثابت فراهم می‌شود، گفت: این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی و صنایع پایین دستی، بخش خدماتی، تولیدات صنعتی، راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال از محل اعتبارات نهضت احیا، تولیدات محصولات گلخانه‌ای، تولیدات البسه یک بار مصرف بیمارستانی، گلیم بافی و صنایع دستی، تولید مرغ گوشتی، صنایع چوبی خواهد بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل بیان کرد: هر یک از این طرح‌ها با نگاه «هر روستا یک محصول» و «روستای بدون بیکار» و صندوق‌های خرد محلی، مشاغل روستایی و توانمندسازی زنان روستایی دنبال شده و به نتیجه رسیده است.

فرهنگ همچنین به افتتاح واحد تولیدی مرغ گوشتی در روستای کریم کندی در منطقه ویلکیج نمین با حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و گفت: این طرح در چهارمین روز از دهه مبارک فجر واحد تولیدی مرغ گوشتی با حمایت ۴۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: واحد مرغداری گوشتی بابازاده از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با عاملیت صندوق کارآفرینی امید با حجم تولید سالیانه ۲۸۰ تن و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵ نفر حمایت مالی شده و به بهره برداری رسیده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.