به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار داشت: ماهیت کنگره شهدا که مورد نظر رهبر معظم انقلاب نیز است باید دارای منشا خیر و برکت و انتقال فرهنگ ایثار شهادت با ابراز های نوین روز به نسل جدید باشد.

وی افزود: کمیته اسناد شهدا،جانبازان و رزمندگان باید نحوه انتشار این آثار را برای جامعه در نظر گرفته و از ظرفیت های حوزه دیجیتال و نرم افزار های موبایلی استفاده کنند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کنگره شهدا جدا از ترویج سیره شهیدان همگرایی بین دستگاه های فرهنگی را برای تولیدات انقلاب و شیوه ارائه به نسل آینده را رقم می زند.

وی تصریح کرد: در طی این سالهای  تاکنون بالغ بر ۹ میلیون فایل سند از شهدا، جانبازان جمع‌آوری شده است و با توجه به اینکه کتاب از ذائقه مخاطب کمرنگ شده امیدواریم آثار تولیدی بیشتر در حوزه دیجیتال باشد.

نریمانی گفت: معرفی امیران و سرداران هشت سال دفاع مقدس به نسل جدید بعنوان قهرمانان بی نظیر تاریخ سوژه های نابی است که باید رسانه ها مورد توجه قرار بدهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.