به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، عاملی با تأکید بر لزوم سرعت‌بخشی به پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، از پرداخت نزدیک به ۲۵هزار میلیارد تومان تسهیلات مختلف در استان طی سال ۱۴۰۱ و رشد بیش از ۵۷ درصدی در این زمینه خبر داد.

استاندار اردبیل در نشست با مدیران بانک‌های استان گفت: باید با اهتمام لازم مسؤولان تلاش شود تا در سال جاری روند ارائه تسهیلات به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به سرعت سپری شده و توسعه مسکن در استان پیشرفت مناسبی داشته باشد.

عاملی افزود: سال ۱۴۰۱ شاهد تحولی در حوزه ارائه تسهیلات بودیم به‌طوری که حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات مختلف در استان اردبیل پرداخت شد و رشد بیش از ۵۷ درصدی را نسبت به سال پیش از آن تجربه کرد که این روند مناسب قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: نزدیک به ۱۱هزار میلیارد تومان از این تسهیلات به‌صورت مستقیم در حوزه تولید بوده که این نشانگر هدایت صحیح سرمایه موجود به سمت تولید است و این روند باید ادامه‌دار باشد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.