به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۴۵ شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و تعداد یک‌هزار و ۵۳۹ شعبه فروشگاهی و فروشگاه‌های کوچک استان اردبیل همگی به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل هستند.
بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: بر همین اساس نزدیک به سه هزار و ۸۰۰ پایانه نیز برای تسهیل دسترسی خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه‌هایی که در نقاط مختلف استان اردبیل جانمایی شده‌اند، فعال شده است.
مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان اردبیل افزود: همه شهرستان‌ها و دهستان‌های این استان در حال حاضر زیر پوشش طرح ملی کالابرگ الکترونیکی قرار دارد و تاکنون نیز بیش از ۳۱۰ هزار تراکنش بانکی در این زمینه ثبت شده است.
وی عنوان کرد: افزون بر ۱۰۲ هزار خانوار تاکنون از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند و سایر خانوار‌های یارانه‌بگیر هم می‌توانند برای اطلاع از مانده اعتبار خودشان و همچنین فروشگاه‌های متصل به سامانه، از برنامه شما یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* استفاده کنند.
رحیم‌زاده با اشاره به نظارت و بازرسی مستمر از فروشگاه‌ها به منظور بررسی کم و کیف اجرای طرح و موجودی کالاها، یادآور شد: همچنین امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی یک ماه زودتر از موعد پرداخت یارانه برای خانوار‌های مشمول طرح وجود دارد که تنها باید در طول همان ماه انجام شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.