به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بمناسبت سوم خرداد ماه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سلام علیکم

سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ، “روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی ” که یادآور شکوه و عظمت حماسه هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی و پایداری ملت ایران و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی استکبار جهانی است را به آحاد بسیج ورزمندگان عاشورایی، غیور، فهیم، انقلابی و دشمن شناس استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این اتفاق بزرگ فراتر از یک حادثه تاریخی ، منشأ تحولات عمیق در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد و خرمشهر را مافوق یک شهر و نقطه جغرافیایی ، تاریخ مجسم مقاومت ملت و بازتاب پایداری و جاودانگی انقلاب اسلامی قرار داد و بازگویی نام و نشان آن روح جهاد و سلحشوری را در جامعه ایرانی زنده می‌کند .

اینک با گذشت ۴۰ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی معجزگون عملیات بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور،که نظام سلطه و استکبار درصدد اشغال خرمشهر های دیگر است ، بسیار الهام بخش و درس آموز است .

حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد عامل اصلی فتح خرمشهر و در ادامه اخراج اشغالگران بعثی از جای جای سرزمین مقدس کشورمان ، ظهور “تفکر انقلابی” پس از حذف بنی‌صدر و تفکرات لیبرالی از صحنه نبرد با دشمن بعثی و به حاشیه رفتن الگوهای جنگ کلاسیک بود که نقطه عطفی را در ادامه دفاع مقدس رزمندگان اسلام سبب شد .

جنگ تحمیلی با الطاف خداوندی و مقاومت و ایستادگی ملت ایران و رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دلاور اسلام از یک ” تهدید” بزرگ به یک “فرصت” طلایی تبدیل شد ، اینک در شرایطی که فتنه های سهمگین و توطئه های زنجیره ای دشمن در عرصه های سخت ، نیمه سخت و نرم فاقد تاثیر راهبردی برای تأمین اهداف شوم و شیطانی در براندازی ، مهار، استحاله و تضعیف نظام اسلامی شده است و جبهه بدخواهان با تعریف جنگ های پیچیده و غیر سخت خرمشهر های دیگر ایران درحوزه اقتصاد و معیشت مردم ،جهادفرهنگی ، جنگ سایبری و ادراکی را نشانه رفته است ، چه باید کرد؟

با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که در این راستا فرمودند خرمشهر ها در پیش است:

بایدآماده خیزش بزرگ برای رفع خرمشهرهای آرمانی در طول تاریخ انقلاب باشیم ، خرمشهرهای در عرصه های دیپلماسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، سازندگی ، ورزشی ، هسته ای و نظامی باشیم .                             این خیزش برای توسعه ملی و غرور ملی محقق نمی شود مگر با جهادتبیین ومدیریت جهادی درکناررشد اخلاقی و معنویت ودربستر رفاه معیشتی .                                                                                          باید آماده باشیم تا خرمشهرهای زیادی را نجات بدهیم ، بسازیم و آماده بکنیم خرمشهرهایی که در طول تاریخ اسلام وجود داشته و در صحنه کربلا نشان ایثار ، مقاومت و شهادت را با زندگی ما ایرانیان و شیعیان جهان گره زده و بستری شد برای پیروزی خرمشهرهای آینده .

گرامی می دارم یاد وخاطره شهداء بسیج ، ارتش وسپاه را که نتیجه وحدت نیروهای مسلح شد . آزادی خرمشهر که قدرت الهی و نیت الهی از آستین آنها بیرون آمد وپیروزی به دست آمد .

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.