به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام طیبی‌فر جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در اجلاسیه فرزندان شهدا به تجلیل از خانواده شهدا و فرزندان شهدا پرداخت و گفت: شهدا، ایثارگران، رزمندگان، خاکریزهای دشمنان را طی دوران طلایی دفاع مقدس فتح کردند.

وی به خاکریزهای ایجاد شده توسط استکبار در داخل کشور بعد از انقلاب اسلامی را یاداور شد و گفت: خاگریز بنی‌صدر یکی از مهمترین خاکریزهایی بود که در داخل کشور بعد از انقلاب اسلامی توسط استکبار ایجاد شده بود و درصدد بود تا نسخه انقلاب اسلامی را در هم بپیچد ولی با درایت امام خمینی(ره) و با تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام این خاکریز مهم و استراتژیک جمع و با خاک‌انداز به زباله‌دان تاریخ سپرده شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به ترور ۱۷هزار نفر در کشور اشاره کرد و گفت: منافقین در اوایل انقلاب با پشتیبانی استکبار ۱۷هزار نفر را ترور و ۵ هزار نفر را به شهادت رساند اما در برابر سد محکم ایثار و شهادت متوقف شدند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی به قراردادهای گلستان و ترکمنچای و مانند آن در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: بر خلاف دوران گذشته شهدا اجازه تعدی به خاک کشور را ندادند.

حجت الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه در ۳۰۰ سال گذشته یک میلیون متر مکعب از خاک کشور جدا شد گفت: در طول ۸ سال جنگ هایی که علیه کشور ما راه اندازی شد یک وجب از خاک کشور جدا نشد و این در سایه ایثار شهدا بود.

وی تصریح کرد: شهدا کاری کردند که پرچم اسلام در سوریه، لبنان، یمن و عراق برافراشته شود.

حجت الاسلام طیبی‌فر در بخش پایانی سخنان خود به وظیفه و رسالت فرزندان شهدا پرداخت و گفت: فرزندان شهدا رسالت سنگینی در بصیرت افزایی جامعه بر عهده دارند

وی به کارشکنی‌های عده‌ای قلیل که پیاده نظام غرب هستند اشاره کرد و گفت: برخی افراد که علمدار تجزیه طلبی هستند در فتنه اخیر با ۱۱ سرویس اطلاعاتی کشورهای مستکبر همکاری داشتند تا کشور را تجزیه کنند اما شهدا و فرزندان شهدا و دلدادگان به شهدا اجازه این تفکر را دشمنان  و خود باختگان ندادند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا پیوند خونین با اسلام و انقلاب دارند گفت: خاکریز مقاومت در برابر فتنه اندوزی‌های دشمنان شهدا و خانواده شهدا هستند

حجت الاسلام طیبی‌فر به تبیین اهمیت این ۲ خاکریز اشاره کرد و گفت: در اوایل دشمنان داخلی به نام و یاد شهید نیز حساس بودند چراکه به قدرت ایثار و شهادت واقف بودند و نمی‌خواستند کشور با فرهنگ ایثار و شهادت رشد کند چراکه بر این باور بودند فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین قدرت ایمانی کشور است که از توان بسیج عمومی بالایی برخوردار است. بنابراین حتی نام شهدا بر سر میادین و خیابان ها را نیز نمی‌توانستند تحمل کنند.

وی به گنج دزدهای انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: این افراد در برهه‌های مختلف با برداشتن تبر به جان درخت تنومند انقلاب افتاده و در صدد ضربه‌زدن به ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه گنج دزدان انقلاب گوش به فرمان شیاطین استکبار جهانی هستند گفت: خاکریز شهدا و خانواده شهدا مهمترین سد در برابر این دزدان است چراکه خون شهید اجازه دست اندازی به این افراد را نمی‌دهد.

حجت الاسلام طیبی‌فر به تبیین جایگاه خانواده شهدا پرداخت و گفت: فرزندان شهدا صاحبان انقلاب اسلامی هستند بنابراین رسالت سنگین مطالبه‌گری از مسئولین برای پیشرفت کشور را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا مطالبه‌گر خون شهدا از مسئولین هستند گفت: شهدا برای این کشور خون دادند و فرزندان آنها نیز متحمل سختی‌های فراوان شدند به همین خاطر کوتاهی در حق خانواد شهدا ظلم و خیانت به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام طیبی‌فر تصریح کرد: فرزندان شهدا، پرچمدار عزت، استقلال، عفاف و حجاب و دینداری در کشور هستند به همین خاطر خانواده شهدا هرگز اجازه نخواهد داد انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.