به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، انسیه خزعلی عصر چهارشنبه در دیدار با پرستاران آنان را به فرموده مقام معظم رهبری مدافعان سلامت نامید و اظهار داشت: ما قادر نیستیم که از زحمات و جان فشانی که در عرصه انواع بیماری‌ها از جمله در دوران ویروس کرونا داشته‌اید قدرددان واقعی زحمات شما در عرصه سلامت باشیم و این نشست‌ها برای بیان این است که ما به زحمات شما وقوف داریم.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا نشان دادید که در این عرصه چه تلاش‌هایی برای نجات جان بیماران مبتلا به این ویروس انجام دادید و شبانه‌روز در این زمینه تلاش کردید و حتی تعدادی از پرستاران مبتلا شده به این ویروس نیز شهید شدند.

خزعلی افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قدرت اجرایی ندارد اما می‌تواند در راستای اصلاح آیین نامه و برخی دستورالعمل‌ها اقداماتی را انجام دهد و از مدافعان سلامت حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه مشکلات شما را شنیدم، تاکید کرد: برای بحث کمبود نیرو به عنوان یکی از مشکلات جدی پرستاران و موضوع تعرفه‌گذاری خدمات این قشر اقدام خواهم کرد.

معاون ریاست جمهوری امور زنان و خانواده گفت: اینکه تعداد نیروهای پرستار در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور کم است شکی در آن نیست اکنون ظرفیت‌ پزشکی اضافه شده اما تا به میدان وارد شود زمان‌بر است.

وی تصریح کرد: باید دوره‌های مهارتی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط برگزار شود تا با این اقدام بخشی از مشکلات حوزه پرستاری مطرح کردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.