به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سرهنگ نوجوان اظهار کرد: متأسفانه در برخی از باشگاه‌های ورزشی و آرایشگاه‌های زنانه بدون آشنایی با دارو‌های شیمیایی یا گیاهی، قرص‌هایی به افراد ارائه می‌شود تا زمینه لاغری و تناسب اندام فراهم آید که قطعاً این مواد ارائه شده مخدر و اعتیادآور است.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند تا در ۲ حوزه پیشگیری و مبارزه با عرضه فعالیت‌های خود را انجام دهد که در این زمینه آگاه‌سازی جوامع هدف به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: با حضور در فضا‌های آموزشی و دانشگاه‌ها سعی می‌کنیم تا آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان را در عدم گرایش به مواد افیونی دنبال کنیم و قطعاً در این راستا نمایشگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، آگاه‌سازی عمومی و همچنین فعال کردن دفاتر مشاوره‌های تخصصی در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است.
نوجوان افزود: در کنار این امر، پلیس مبارزه با مواد مخدر سعی می‌کند تا طرح آرامش در شهر را برای مقابله با خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرایی کند تا سیمای شهر اردبیل به خاطر حضور عده‌ای معتاد متجاهر و یا فعالان عرضه مواد مخدر آلوده نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با پایش دقیق محور‌های مواصلاتی تلاش بر کشف مواد مخدر قبل از ورود به چرخه توزیع در سطح شهر است و در کنار آن سعی می‌کنیم تا رصد دقیق اطلاعاتی را در مورد فعالیت قاچاقچیان و افراد گرفتار در این حوزه انجام دهیم.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز استان
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.