به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، ملیحه ملک‌زاده فرد اظهار کرد: بخش قصه‌گویی سوگواره سراسری بچه‌های اربعین همزمان با ایام فاطمیه، در استان کرمان برگزار شد.
وی ادامه داد: قصه‌گوی اردبیلی با قصه‌ “دخیل” در این رویداد شرکت کرده بود و ۲۰۶ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این سوگواره ارسال‌ شده بود.
وی افزود: قصه‌ “دخیل” نوشته‌ لیلا خلیفه‌سقا مربی امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل است که هدایت و مربیگری قصه‌گوی اردبیلی موفق را را بر عهده داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: بخش نقاشی سوگواره ملی بچه‌های اربعین چند روز قبل به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد و هفت عضو دیگر کانون‌های استان اردبیل در آن رتبه و عنوان کسب کرده بودند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعضای فعال خود در رشته‌های مختلف هنری، فرهنگی و ادبی در مرکز و شهرستان‌های استان اردبیل فعالیت می‌کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.