به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های بزرگی برای شهرستان هستند که برای منطقه افتخار آفرینی کردند، اظهار کرد: لازم است از دانش آموزان نخبه قرآنی و ورزشی در اردبیل در راستای پیشرفت حمایت‌های همه جانبه انجام شود.

وی ضمن قدردانی از دانش آموزان و خانواده‌های آنها گفت: فراهم کردن شکوفایی استعداد دانش آموزان باید اولویت اساسی باشد و دستگاه‌های مربوطه باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار اردبیل بر ساماندهی سرویس مدارس برخی مدارس به ویژه منطقه علی آباد گلمغان تاکید کرد و افزود: با توجه به مطالبه اهالی علی آباد گلمغان سرویس مدارس برای دانش آموزان این منطقه ایجاد می‌شود.

اعتماد اعجازی با اشاره به حوادث اخیر در مدارس گفت: در این زمینه دستگاه‌های مربوطه پیگیری‌ها و بررسی لازم را انجام می‌دهند و نیاز است برای پیشگیری از حوادث احتمالی و آماده باش کامل برای خدمات رسانی به موقع و بهتر و آموزش متولیان جلسه پدافند غیر عامل برگزار شود که این امر در شهرستان اردبیل اجرا می‌شود.

وی از شناسایی مدارس که قدمت ساخت بالایی دارند خبر داد و گفت: این مدارس با اولویت بندی و تأمین اعتبارات و استفاده از ظرفیت خیران بازسازی می‌شود.

فرماندار اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای رتبه دانش آموزان اردبیل در کنکور برنامه‌ریزی شده است و باید در این راستا همگان پیشگام باشند.

در پایان این مراسم از پنج دانش‌آموز روشن دل حافظ قرآن کریم و ورزشکاران موفق رشته گلبال امیر هادی بایرامی، امیر محمد اروج زاده، حنانه‌اروج زاده، محمد بایرامی و سما عباس زاده تجلیل و قدردانی شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.