به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رضازاده مسئول خواهران بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزازی اولین دوره لیگ مناظره ویژه دانشجویان خواهر در استان اردبیل خبرداد و گفت: این دوره از مناظراتدانشجویی به منظور تقویت فن سخنوری و بیان  دانشجویان در موضوعات مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در استان اردبیل برگزار می شود.

وی به مهلت ثبت نام گروه های مناظره دانشجویی اشاره کرد و گفت: گروه های دانشجویی تا ۱۴ مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های سراسر استان نسبت به تشکیل تیم و ثبت نام خود اقدام کنند.

رضازاده با بیان اینکه اولین دوره لیگ مناظرات دانشجویی استان اردبیل در دهه دوم محرم در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد گفت:به تیم های برتر و برگزیده مناظرات کمک هزینه سفر زیارتی مشهد و جوایز نفیس اهداء خواهد شد

وی به پل های ارتباطی دانشجویان با مسئولان برگزاری لیگ مناظرات اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آی دی آیدی manar_ard@ در پیام رسان هایتلگرام، ایتا و بله مراجعه کنند.

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.