به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی لطفی مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مواسات و کمک های مومنانه است چون در این ماه طبق فرمایش امام صادق علیه السلام خداوند در پی یاری مومن است تا وقتی که مومن در پی یاری برادر خویش است.

لطفی به ویژگی های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مهمترین ویژگی ماه مبارک رمضان این است که خداوند متعال می خواهد بندگانش را بیشتر مورد امتحان قرار دهد و بصورت عملی بنده اش اثبات کند که  خود را از دنیا جدا کرده و اشتیاق معنوی و توجه به خواست معبود خویش را می خواهند جایگزین آن کنند چون که طبق فرموده امام اول شیعیان «کما تعین تعان» یعنی آنگونه که یاری می کنی یاری  خواهی شد.

وی افزود: به همین خاطر است که ماه مبارک رمضان تنها ماهی که است که به شهرالله مشهور است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با بیان اینکه همه ماه های خداوند متعال، شهر الله هستند گفت: بخاطر برکات و توجه خداوندمتعال به بندگانش در این ماه که عطوفت و رحمت و مغفرت خود را نشان دهد و بخشش با عطوفت خداوند متعال را بیشتر درک کنند این ماه را ماه مهمانی خود معرفی کرده و میزبانی آن را پروردگارمتعال خودش به عهده گرفته تامعامله بندگانش را از لحاظ دنیوی و معنوی بسنجد.

لطفی در پایان سخنان خود به تبیین اهمیت کمک مومنانه در ایام کرونا پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا خیلی از شغلها را در دنیا مختل کرده و لازم و ضروری است تا با یک همدلی و کمک مومنانه بفکر نیازمندان جامعه خود باشیم سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در این ماه در تدام کمک مومنانه و رساندن آن بدست افراد نیازمند، کمک های مردم شریف و انقلابی و خیرین محترم را جمع آوری می نماید.

وی از عموم مردم خواست تا با شرکت در این امر مومنانه به جمع خیرین  و بخشندگان در ماه ماه مبارک رمضان پیوسته و از برکات معنوی و اخروی آن برخوردار شوند.

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.