به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از سبلان ما ، ارژنگ عزیزی در بازدید از طرح بزرگ تولید گیاهان دارویی شرکت هلدینگ سرمایه گذاری امید فارمد پارسیان در محدوده شهرستان نمین در مجاورت شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: فاز اول این طرح به مساحت ۳۵ هزار متر مربع شامل چهار سوله بزرگ است که با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر اشتغال زایی سه ماهه اول سال جاری به بهره برداری رسیده است و فاز دوم نیز به مساحت ۸۰ هزار متر مربع برای تولید انواع گیاهان دارویی و دمنوش خواهد بود.

وی افزود: پرونده صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی این مجموعه به مساحت ۲۲ هکتار در مرحله اقدام بوده و و به محض ارائه ارزیابی زیست محیطی توسط مشاور منتخب سرمایه گذار نهایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در رابطه با تامین مواد اولیه مورد نیاز یکی از خطوط تولید فاز اول از بورس نیز گفت: نیاز ۱۰۰ در صدی این خط توسط کارگروه استانی امروز تایید و قرار شد توسط سازمان صمت معرفی شوند ولی از آنجایی پت مورد نیاز چنین واحدهایی در کل کشور در یک پالایشگاه تولید می‌شود و کفاف نیاز داخلی را نمی کند در رابطه با واردات آن قول همکاری و مساعدت لازم به سرمایه گذار داده شد.

وی اظهار کرد: در رابطه با تخصیص زمین موردنیاز فاز دوم این مجموعه با امور اراضی و منابع طبیعی هماهنگی لازم بعمل آمد و در رابطه با ثبت سفارش و ترخیص بقیه خطوط تولید وارداتی نیز دستگاههای مربوطه آمادگی خود را اعلام نمود.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.