به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ
«وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَ لایَزِیدُ الظّالِمِینَ إِلّا خَساراً؛ و از قرآن، آنچه شفا و رحمت براى مؤمنان است، نازل مى‌کنیم، ولى ستمکاران را جز خسران [و زیان]نمى‌افزاید». سوره مبارکه اسراء آیه ۸۲

بار دیگر در عرصه گاهِ فرهنگِ جاهلیتِ مدرن و در سایهِ شومِ حمایتِ دولت هایِ تحتِ نفوذِ صهیونیست، شیاطین انسی سربرآورده اند و در بلاد معنویت ستیز غرب به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم، اهانت کرده اند. این اقدام نابخشودنی و اهانت به مقدسات ادیان آسمانی، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است. دولتمردان غرب به بهانه واهی حمایت از آزادی بیان، دست عناصر افراط گرا و تندرو در مسیر نفرت پراکنی را علیه مقدسات باز می‌گذارند و اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جوامع را نهادینه می‌کنند.

محکومیت اهانت به قرآن کریم

در این میان مبلغان و مبلغات معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان اردبیل، با محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که با مجوز رسمی کشور سوئد انجام شد، از مسئولین ذی ربط درخواست می‌کنیم برای مقابله با اهانت‌های سازمان یافته علیه مقدسات مسلمانان، اقدامات لازم را انجام نمایند؛ و همچنین از امت مسلمان می‌خواهیم صحنه را برای صحنه گردانی عوامل شیطان خالی نگذارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.