به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح این مدرسه سه کلاسه، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل، اظهار کرد: این ساختمان سه کلاسه شامل سه کلاس درس و یک اتاق برای نمازخانه در فضا و زیربنای ۱۷۵ متر و هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیر مدرسه‌ساز اصغر رضاخانی‌مقدم و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به پایان رسید و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

جواد قرآن‌نویس با اشاره به اینکه امر خیر مدرسه‌سازی کمک به توسعه علم و آموزش در بستر امن برای دانش‌آموزان است، تصریح کرد: ساخت مدارس خیرساز در استان اردبیل با قوت و قدرت ادامه دارد و ما دست خیرین را در این امر نیک و خداپسندانه به گرمی می‌فشاریم.

فرماندار اردبیل نیز در این مراسم از ساخت مدارس خیرساز در تمام نقاط استان اردبیل خبر داد و گفت: به همت ادامه کل آموزش و پرورش استان اردبیل، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تمام روستاها و بخش‌های اردبیل از مدارس خیرساز بهره‌مند هستند.

سید محمد اعتماد اعجازی اقدام خیرین را در ساخت مدرسه عبادت و بسط و گسترش علم و آگاهی اعلام کرد و افزود: امروز مدرسه‌سازی با مسجدسازی برابری می‌کند چرا که هر دوی این مکان‌ها انسان را به عالی‌ترین مرتبه شعور و عقلانیت سوق می‌دهد.

 در پایان این مراسم نشان خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل «مزین به تمثال مرحوم حسنعلی علیپور خیر و سازنده ۷۲ مدرسه به نام شهدای کربلا» از طرف خیرین مدرسه‌ساز استان توسط فرماندار اردبیل به «اصغر رضاخانی‌مقدم» اهدا شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.