به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در نشست تخصصی کارشناسان و رابطان خدمات الکترونیکی تعلیم و تربیت کودک استان اردبیل گفت: این معاونت برای مدیریت امور کودکستان‌ها نیازمند حمایت‌ها و مشارکت‌های فرا سازمانی و درون سازمانی است.
وحید خدابنده افزود: در استان اردبیل ۵۲۶ مجوز تأسیس کودکستان صادر شده است.
وی با تاکید بر اهمیت نشست تخصصی کارشناسان و رابطان حوزه تعلیم و تربیت کودک خاطرنشان کرد: اولین انتظار استقرار چارت سازمانی تعلیم و تربیت کودک در استان‌ها و مناطق است، اما تا تحقق این امر موظف به مدیریت امور مربوط به کودکستان‌ها به بهترین نحو هستیم تا قدمی مثبتی در راستای رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص تربیت کودکان برداریم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اردبیل افزود: در اموری همچون برنامه‌های پرورشی، نظارت بر مسائل بهداشتی مشارکت دیگر بخش‌های آموزش و پرورش بسیار راهگشا خواهد بود.
خدابنده با اشاره به زمینه‌های تأسیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصریح کرد: در نخستین سالی که امور کودکستان به معاونت ابتدایی محول شد فعالیت بسیار چشمگیری در خصوص تطبیق مجوز مراکز، گزینش عوامل دخیل و توانمند سازی موسسین و مربیان انجام شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اردبیل ادامه داد: در دومین سال مسئولیت این امر نیز تمام برنامه ریزی‌ها باید متمرکز بر نظارت حداکثری و اجرای دقیق دستورالعمل‌های مرتبط باشد.
خدابنده با اشاره به صدور ۵۲۶ مجوز فعالیت کودکستان در استان اردبیل افزود: از کارشناسان و رابطان حوزه تعلیم و تربیت کودک انتظار داریم در بازدید‌های خود از کودکستان‌ها به مواردی از قبیل بررسی مجوز فعالیت، بررسی پرونده پرسنلی کارکنان، ساعت فعالیت مراکز، قرارداد‌ها و شهریه‌های دریافتی و محتوا‌های آموزشی نظارت حداکثری داشته باشند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.