مریم حامدی مدیر بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر گفت: با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) الگوی تمام بشریت است، اظهار کرد: جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور عموم مردم به ویژه بانوان در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار با زنان سرپرست خانوار، دیدار با خانواده و مادران شهدا، برگزاری مراسم جشن میلاد کوثر، تجلیل از مادران و همسران شهدا و بانوان خیر استان از جمله برنامه‌های دیگر به مناسبت هفته زن و روز مادر است.

حامدی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام زنان مسلمان است و باید بانوان جامعه این بانوی بزرگ را الگوی خود بدانند.

وی به وصیف خصایل نیکو و شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: سیره حضرت فاطمه (س) الگویی کارآمد برای تمامی مردان و زنان عالم است.

مدیر بسیج جامعه زنان استان اردبیل بر بهره‌گیری از سیره و روش زندگانی حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: انتقال این آداب و رسوم زندگانی و ترویج رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) باید از مهم‌ترین اولویت‌های هفته گرامیداشت روز زن و هفته مادر باشد.

وی افزود: پیامبر (ص) فرمودند سیده و سرور زنان دو عالم حضرت زهرا (س) است و این موضوع نشان‌دهنده شخصیت و جایگاه ویژه ایشان است.

حامدی اذعان داشت: همسرداری، خانه‌داری و تربیت اولاد حضرت فاطمه (س) نشان از شخصیت بی‌نظیر ایشان در طول تاریخ بشریت است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.