به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سردار غلامحسین محمدی اصل  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در  اردبیل خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت روز ۱۳ دی در حسینیه ثاراله، پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در ستاد سپاه استان، تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی با بیان اینکه شعار سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به پیشنهاد مردم «جان‌ فدا» نام گرفته است به جزئیات این مراسم اشاره کرد و گفت: در روز ۱۳ دی ماه که روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، از ساعت ۹ صبح مراسمی با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران،مسئولین و مردم همیشه صحنه در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل برگزار و در ادامه همان مراسم مراسم تدفین شهید گمنام در ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان اردبیل به میهمانی ۱۰ لاله گلگون کفن در استان و تشییع با شکوه و بی نظیر پیکر این شهدای والامقام بر دوش مردم ولایتمدار، انقلابی و شهید پرور در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: همزمان با سومین سالگرد شهید سلیمانی مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید والامقام گمنام دوران دفاع مقدس در محل ستاد سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: مردم ایران به ویژه استان اردبیل با زبان روزه ثابت کردند که مدافع جبهه مقاومت هستند و از آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام همیشه حمایت و پشتیبانی می‌کنند و از سوی دیگر نسل جوان و نوجوان ما در این صحنه‌های سرنوشت‌ساز همیشه ادامه دهنده راه شهید سلیمانی‌ها و سایر شهدا هستند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بی بدیل و بی‌نظیر و خدایی بود، گفت: او پرچمدار مبارزه با ظلم و تروریسم بود، شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه ذوب در ولایت بود و خود را سرباز کوچک مقام معظم رهبری می‌دانست و بدون چون و چرا اوامر ولی زمان خود را اجرا می کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بهترین الگو برای جوانان و نسل آینده شهید سردار قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: همه باید تلاش کنند مکتب سلیمانی به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.