به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، با حضور جمعی از شاعران استان اردبیل، مراسم عصر شعر «حرم سوم» به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در اردبیل برگزار شد.
در این مراسم، شاعران حاضر به قرائت اشعار سروده‌شده در راستای ایجاد وحدت و همدلی، ایران یکپارچه و قوی، افشای افکار پلید دشمن و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداختند.

فعالان فرهنگی و هنری فرماندهان عرصه جهاد تبیین هستند
مراسم عصر شعر «حرم سوم» در اردبیل برگزار شدعبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این مراسم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و یاد شهدای این جنایت، اظهار کرد: نویسندگان و شاعرانی که با تولید محتوا‌هایی در جهت حفظ و اشاعه فرهنگ مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی و اخلاقی فعالیت می‌کنند، در خط مقدم جبهه فرهنگی کشور علیه استکبار جهانی قرار دارند.
وی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در حال حاضر فرماندهان عرصه جهاد تبیین هستند و تأثیرگذاری مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی و جریان‌سازی در تبیین و تشریح برکات نظام و انقلاب در طول این ۴۴ سال دارند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.