به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مسابقات کیوروگی دختر (کمربند قرمز و مشکی) گرامیداشت هفته استکبارستیزی روز جمعه در رده سنی جوانان و بزرگسالان در خانه تکواندو اردبیل برگزار شد.
قاسمی نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با شرکت ۵۸ تکواندوکار از باشگاه‌های استان اردبیل برگزار شد، گفت: در مسابقات کیوروگی جوانان و بزرگسالان دختر گرامیداشت هفته استکبارستیزی تکواندوکارانی از شهرستان‌های اردبیل، مشکین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد در خانه تکواندو استان برگزار شد.
وی گفت: در این دوره از مسابقات زهرا محمدی قهرمان وزن نخست شد، صدف میر حیدریان دوم شد و ستایش صادقی و دینا خسروی مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
قاسمی به منتخبین وزن دوم اشاره کرد و گفت: آیسان خیری اول شد، هانیه سخاوت دوم شد ثنا هم‌رنگ به همراه الینا بدیهی مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.
وی گفت: در وزن سوم نیز ملیسا خیابانی به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت و فاطمه عین علیزاده دوم شد، ملیکا دولت‌خواه و پریا شاکر نیز مشترکاً سوم شدند.
نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل به منتخبین وزن چهارم این از رقابت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: فرناز نوری در این وزن به قهرمانی دست‌یافت، میترا وخشور دوم شد و خدیجه اوجاققلی زاده به همراه آرزو وره نوی مشترکاً سوم شدند.
وی گفت: در وزن پنجم نیز پریا شکوری اول شد، مهسا پناهی در جایگاه دوم ایستاد و مریم فرض الهی به همراه مائده نجفی مشترکاً سوم شدند.
قاسمی به نتایج وزن ششم اشاره کرد و گفت: فاطمه درویشی در این وزن قهرمان شد، معصومه محب وطن نایب‌قهرمان شد و فاطمه حبی به همراه سودا محمودی مشترکاً سوم شدند.
وی به منتخبین وزن هفتم اشاره کرد و گفت: در این وزن پریسا بهشتی قهرمان شد، آیناز صاحب در جایگاه دوم ایستاد و زهرا نوری آذر سوم شد.
نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل به قهرمان وزن هشتم اشاره کرد و گفت: الهه سادات قرداشخانی در این وزن قهرمان شد.
وی به قضاوت داوران نیز اشاره کرد و گفت: پریسا محمدی و الهام اسدزاده به‌عنوان داوران نمونه مسابقات آزاد کیوروگی قهرمانی جوانان و بزرگسالان دختر استان اردبیل گرامیداشت هفته استکبارستیزی شناخته شدند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.