به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مصطفی آمون  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: به همین مناسبت برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در مساجد استان برگزار و از میهمانان نورزوی در تعدادی از مساجد میزبانی می شود.

مصطفی آمون با اشاره به اینکه در این مساجد علاوه بر برپایی سفره هفت سین، برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی، هنری و قرآنی برای مسافران اجرا می شود افزود: از پنج شنبه سوم فروردین و اول ماه مبارک رمضان محفل جزء خوانی قرآن کریم با مشارکت و همکاری کانون‌های مساجد برگزار می شود و هر روز چهار کانون مسئولیت هماهنگی برگزاری این مراسم را بر عهده دارد.
وی همچنین از اجرای طرح سمیر در مساجد استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح پس از مراسم افطار هر شب در یکی از مساجد استان اردبیل محفل قرآنی با حضور قاریان برجسته استان و محله ها برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه در این طرح برنامه قصه گویی برای نوجوانان برگزار می‌شود افزود: برپایی سفره افطاری ساده در ۳۰ مسجد استان و تجلیل از نخبگان نوجوان قرآنی و مذهبی از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در ماه مبارک رمضان است.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو
منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.