به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد انوشیروانی گفت: در این برنامه های ورزشی بیش از ۳۵ هزار مرد و بیش از ۲۳ هزار زن مشارکت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: برگزاری پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات و بین کارکنان،  برنامه های فرهنگی، برگزاری کلاس های آموزشی و ورزشی و دو چرخه سواری و گلگشت ها از جمله برنامه هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اجرا شده است.

به گفته او، برگزاری ۹۹ برنامه پیاده روی با مشارکت بیش از چهار هزار نفر، ۱۲۱ مورد کوه روی و کوهپیمایی با مشارکت بیش از ۲ هزار نفر، ۲۹ مورد دوچرخه سواری و ۳۶ برنامه گلگشت خانوادگی، برگزاری ۸۵ مسابقه ورزشی محلات و کارکنان، برگزاری ۶۸۳ مورد ورزش صبحگاهی و همگانی با مشارکت بیش از ۳۸ هزار نفر، برگزاری ۴۷۰ مسابقه ورزشی مختلف با مشارکت بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر، برگزاری ۱۰۰ همایش و جشنواره ورزشی با مشارکت بیش از چهار هزار نفر از جمله آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل توسعه ورزش همگانی را از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و گفت: البته این به معنای بی توجهی به ورزش حرفه ای و قهرمانی نیست.

انوشیروانی می گوید: برنامه ریزی خوبی برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه انجام شده و در طول سال به مرحله اجرا در خواهد آمد.

او با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد، گفت: رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف مردم جامعه باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.