به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  سیدحامد عاملی در نشست ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان اظهار کرد: استان اردبیل از مقاصد مهم مسافران نوروزی بوده و در این راستا توجه ویژه به مجتمع‌های بین‌راهی از سوی دستگاه‌های متولی در عید نوروز ضروری است.
وی افزود: در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی به مسافران از جمله سلامت و فعالیت نوبتی درمانگاه‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا اهالی استان و مسافران در عید نوروز دچار مشکل نشوند
استاندار اردبیل گفت: همچنین در این ایام رسیدگی به نمازخانه‌های بین‌راهی، اجرای برنامه استقبال از مسافران در فرودگاه، توجه به نظم و انضباط در پایانه‌ها و جلوگیری از فعالیت جارچی‌ها با اتخاذ روش‌های مناسب برای اطلاع‌رسانی ظرفیت و نوع خدمات هتل‌ها باید مد نظر حوزه‌های مربوط و اعضای ستاد سفر قرار گیرد.
عاملی با تأکید بر توجه به معرفی کشیک‌های فعال در رسته‌های شغلی مختلف از جمله نانوایان و فعالان مرتبط با خودرو، تصریح کرد: در این روز‌ها باید فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مساجد باز باشند تا مسافران دچار مشکل نشوند.
گفتنی است، در این نشست که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، اعضای ستاد خدمات سفر گزارشی از برنامه‌های خود برای استقبال از مسافران ارائه کردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.