به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حسن محمدی ادیب  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان گردشگرپذیر سرعین اظهار کرد: سرعین به عنوان یکی از مناطق گردشگری استان اردبیل و به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور، آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است.
یاسر عبداللهی افزود: در بازدیدی که از مراکز اقامتی، تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات‌رسان شهرستان سرعین به عمل آمد، آمادگی کافی بخش‌های خصوصی و دولتی شهرستان برای استقبال و پذیرش مسافران مشهود بود.
او ادامه داد: استان اردبیل ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی استان نظر سرعین، می‌تواند این استان را به عنوان مقصد اصلی سفرهای نوروزی مطرح کند.
عبداللهی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با واحدهای خدماتی و دستگاه‌های فعال ستاد خدمات سفر استان اردبیل انجام شده و مشکلی در خدمات‌رسانی برای گردشگران و هم استانی‌های عزیز وجود ندارد.
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: شمار گردشگران نوروزی استان اردبیل افزایش چشم‌گیر دارد.
حسن محمدی ادیب افزود: پیش از تعطیلات با برگزاری جلسات متعدد ستاد خدمات سفر و با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی استان، اقدامات لازم برای آمادگی میزبانی از گردشگران نوروزی به عمل آمده است.
شهرستان سرعین در محور اردبیل به سراب با مراکز آب درمانی و آبگرم متعدد از قطب‌های گردشگری استان اردبیل است و مسافران زیادی همه ساله از اقصی نقاط ایران به این شهرستان سفر می‌کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.