به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) نسبت به روز گذشته ۳۸ هزار تومان افزایش داشت و به حدود ۱۲ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان و سکه طرح قدیم با ۵۲ هزار تومان رشد به ۱۱ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان رسید.

نیم‌سکه در جریان معاملات روز جاری با افزایش ۲۰ هزار تومان کاهش ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و ربع سکه با ۷ هزار تومان افت، ۳ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه یک گرمی هم امروز ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان است.
قیمت هر انس طلا امروز در بازارهای جهانی ۹ دلار و ۱۲ سنت کاهش یافت و ۱۷۹۳ دلار و ۸۵ سنت فروخته شد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم‌اکنون در بازار تهران با ۵۷۰۰ تومان رشد، یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با افزایش ۷۷۰ تومانی یک میلیون و ۵۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد ارز با ۲۶۹ تومان تومان افزایش ۲۷ هزار و ۹۲۲ تومان و هر یورو ۳۲ هزار و ۱۸ تومان به فروش رسید.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر ماند و برای فروش ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان و خرید ۲۶ هزار و ۶۹۰ است. هر اسکناس یورو هم برای فروش ۳۲ هزار و ۱۹ تومان قیمت خورد.
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.