به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رضا قاسمیان عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: برخلاف تبلیغات نظام بیگانه که سعی می‌کنند البسه‌ای متناسب با تفکر و اندیشه برهنگی خود به نسل جوان ما پیشنهاد کنند اما نسل امروز و آینده کشور ما تلاش خواهند کرد تا متناسب با شرایط جامعه اسلامی و ایرانی پیشینه فرهنگ و مدنیت این کشور نسبت به تهیه و پوشیدن البسه فاخر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هر چند در عرصه تولید با برخی مشکلات و نارسایی‌ها روبه‌رو هستیم اما ضروری است تا با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان، طراحان و فعالان صنعت مد و لباس در تولید البسه با نیازهای جامعه تلاش و کوششی جدی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به اقدامات انجام شده در حوزه حجاب و عفاف و برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف در این حوزه اشاره کرد و گفت: در ارائه الگوی مناسب برای نسل جوان باید گام‌های جدی‌تری را برداریم تا شرمنده آنها نباشیم.

قاسمیان افزود: اگر متناسب با نیاز زنان و جوانان تولید محصولات شایسته انجام شود، به همان میزان جلب رضایت آنها را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب جشنواره مد و لباس سعی خواهیم کرد تا بهترین الگو را ارائه کنیم و قطعاً در این باب از ظرفیت بهترین نیروها در طراحی و عرضه پوشاک بهره خواهیم گرفت.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز اضافه کرد: تاکنون شاهد برگزاری چهار دوره جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی بودیم که در آینده نیز برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف رقم می‌خورد.

امیر رجبی با اشاره به برگزاری کارگروه تخصصی مد و لباس با حضور اساتید برجسته کشوری بیان کرد: این دوره تخصصی در راستای برنامه‌های جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این کارگاه که برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود ۸۰ طراح و هنرمند حوزه مد و لباس مشارکت خواهند کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.