به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور بهرام عین‌اللهی، نماینده دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان، نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان ظهر امروز برگزار شد.

استاندار اردبیل در این نشست با ارائه گزارشی از برگزاری روزانه نشست‌های کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان گفت: پیش از برگزاری این نشست‌ها نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص ضرورت و نحوه اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها به‌صورت شفاف انجام شد و دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در این زمینه همکاری داشتند.

عاملی می‌گوید: همچنین از زمان آغاز اجرای طرح، نظارت‌ها بر بازار استان اردبیل به‌صورت روزانه و با حضور اکیپ‌های نظارتی متشکل از دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

گفتنی است؛ جمعی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عین‌اللهی را در سفر به استان اردبیل همراهی و از مراکز و پروژه‌های حوزه سلامت اردبیل بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.