به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در مراسم گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی که شامگاه شنبه در منطقه شورابیل اردبیل برگزار شد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل اظهار کرد: این نمایشگاه در ۴۲ غرفه برپا شده که علاوه بر نشان دادن توانمندی‌های نیروهای مسلح استان، بازسازی عملیات در محوطه موزه دفاع مقدس و اجرای عملیات مسلم‌بن عقیل به صورت نمادین انجام می‌شود.

جهانبخش عطایی تصریح کرد: همه ساله در ایام هفته دفاع مقدس با محوریت عملیات‌های غرورآفرین هشت سال جنگ تحمیلی، نمایشگاه رزمی، فرهنگی برپا می‌شود که امسال نیز با تلاش و پیگیری‌های سپاه استان به ویژه تیپ ۳۷ حضرت عباس این نمایشگاه برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند تا هشتم مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب از آن بازدید کنند.

وی گفت: در کنار این نمایشگاه، سعی شده تا در قالب غرفه‌های مختلف روایتگری و دستاوردهای دفاع مقدس در قالب‌های فرهنگی، هنری در معرض دید قرار گرفته و علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان و نوجوان با اصالت دفاع مقدس و پیام‌های ارزشمند آن انس و آشنایی بیشتری پیدا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل افزود: دشمن امروز با وارونه جلوه دادن حقایق دوران جنگ سعی دارد تا یأس، ناامیدی و انحراف در افکار و اندیشه‌های جوانان و نوجوانان ایجاد کند که قطعاً حضور رسانه‌ها و انجام فعالیت‌های هنری و روشنگری‌ها می‌تواند زمینه خنثی شدن این توطئه‌ها را فراهم کند.

عطایی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مقطع کنونی وظیفه همه دلسوزان انقلاب و نسل دوران جنگ است تا حقایق این ایام خاطره‌انگیز را بازگو کرده و زمینه انتقال پیام‌های راستین هشت سال دفاع مقدس را فراهم کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل اضافه کرد: در این ایام بیش از ۵۰۰ برنامه به همت سپاه و سایر نهادها در سطح استان برگزار می‌شود تا برای چهل و دومین سال ایام غرورآفرین دفاع مقدس و دستاوردهای با عظمت آن گرامی داشته شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.